Beroepsinstituut van Erkende Boekhouders
en Fiscalisten
Wet van 22 april 1999
 
A.COPPIN & PARTNERS

1 juli

Réf : VD 010720

Bij A.Coppin & Partners hebben we een passie voor ondernemers. Met ons team van 9 gedreven medewerkers adviseren we dagelijks onze KMO klanten op boekhoudkundig en fiscaal vlak en werken we als klankbord actief mee aan de opstart en verdere groei van hun onderneming.

Om ons team te versterken zoeken we een

Junior Dossierbeheerder

Ben jij als actieve en gedreven accountant op zoek naar een boeiende job met verantwoordelijkheid? Voel jij je op je best in een team, met open communicatie en een toffe sfeer? Deel jij de vooruitstrevende mentaliteit van A.Coppin & Partners inzake digitalisering? Dan ben jij de kandidaat die we graag ontmoeten!

Jouw opdracht & verantwoordelijkheden:

Je staat in voor de algemene boekhouding van klanten: inboeken van aankoop & verkoopfacturen, van financiële zaken in diverse boekhoudpakketten (ook webbased), opmaken BTW-aangiftes, uitvoeren van kwartaalafsluitingen, jaarrekeningen

Je zorgt voor de opmaak en het indienen van fiscale aangiftes

Je maakt financiële analyses en budgetten op.

Je zorgt voor de fiscale optimalisaties voor jouw klanten en staat garant voor uitmuntende adviesverlening.

Je slaagt er steeds in om constructief met je klanten te communiceren door een proactieve en alerte, kritische aanpak.

Je wordt de copiloot in de cockpit van de ondernemer en het aanspreekpunt bij diverse vragen.

Jouw profiel:

Je hebt bij voorkeur een diploma bachelor Accountancy & Fiscaliteit of gelijkaardig door ervaring. Ervaring is een pluspunt, geen vereiste

Je kan zelfstandig werken, met zin voor verantwoordelijkheid en een proactieve aanpak

Je bent klantgericht ingesteld, je bent communicatief en kan op eenvoudige manier iets uitleggen.

Je bent gebeten door informatica & digitalisering en ziet elke upgrade als een opportuniteit.

Je bent vriendelijk, collegiaal, een teamspeler

Je werkt gestructureerd, nauwgezet en discreet en deadlines halen is geen probleem voor jou.

Je hebt ambitie om te groeien, je continu bij te scholen en je houdt ervan je kennis te delen.

Je volgt alles wat beweegt in de ondernemerswereld en denkt mee inzake vooruitgang voor het kantoor en de klant

Wat mag je verwachten:

Je komt terecht in een dynamische en boeiende werkomgeving waar jouw mening en inbreng gewaardeerd wordt. Een kantoor in volle beweging, met hechte teamspirit en aandacht voor jouw persoon.

Kennis, klantentevredenheid en loyauteit staan bij ons centraal.

Een marktconforme verloning met een aantal extralegale voordelen, interne opleiding & groeimogelijkheden, en de zorg voor een goede work-life balance, (oa bespreekbaar uurrooster met mogelijkheid tot thuiswerk) staan daar tegenover.

Is dit de ideale job voor jou? Stuur ons jouw kandidatuur, we zijn benieuwd!

Stuur je CV en motivatiebrief vóór 20 juli 2020 naar info@acoppin.be


Laatst gewijzigd op 01/07/2020 08:59:05