Beroepsinstituut van Erkende Boekhouders
en Fiscalisten
Wet van 22 april 1999
 
ANTHONISSEN

5 juli

Réf : VD 050718 -VD 050718-A- VD 050718-B- VD 050718-C- VD 050718-D- VD 050718-E- VD 050718-F- VD 050718-G-

Put jij er voldoening uit om voor klanten tijd en geld te besparen?

Vind jij teamwerk, vertrouwen en kwaliteit net zo belangrijk als wij?

En wil je zelf de architect zijn van je toekomst in een snel groeiende organisatie?

Groep Anthonissen is véél meer dan een boekhoudkantoor, maar een totaaladviseur die KMO’s van dichtbij helpt om hun zaak uit te bouwen. Al meer dan 3000 klanten doen in alle vertrouwen een beroep op onze uitzonderlijke dienstverlening als ze belangrijke beslissingen nemen op vlak van boekhouding, personeelszaken, IT-services, enz. Hiervoor staat een gedreven team van circa 110 medewerkers en vennoten paraat, verspreid over 15 regionale kantoren. Zij werken constructief samen in een positieve sfeer waar open communicatie, zin voor initiatief en menselijke aandacht uiterst belangrijk zijn. Alleen zo kunnen zij het beste van zichzelf geven en doorgroeien tot topadviseurs die zich goed in hun vel voelen.

Voor de uitbouw van ons boekhoudkantoor in Sint-Job-in-‘t-Goor verwelkomen wij een (m/v):

DOSSIERBEHEERDER

Dit wordt jouw uitdaging:

· Je wordt het gezicht van Groep Anthonissen en benadert klanten proactief om hen deskundige begeleiding voor te stellen op financieel, fiscaal en sociaal vlak.

· Van a tot z sta je zelfstandig en flexibel in voor het nauwgezette beheer van je regionale klantenportefeuille.

· Je doet de kwartaal- en jaarafsluitingen en garandeert de correcte verwerking van BTW-aangiftes.

· Als coach stuur je een team van boekhouders en/of junior dossierbeheerders aan om proactief steeds de beste oplossingen te verschaffen aan onze klanten.

Wat verwachten wij van jou?

· Je hebt minstens een bachelordiploma in accountancy/fiscaliteit, kan een attest van BIBF of IAB voorleggen en hebt een 5-tal jaar relevante werkervaring.

· Uitgebreide kennis van boekhouden, BTW-wetgeving, personenbelasting en vennootschapsbelasting is een must.

· Je probleemoplossende vermogen, analytische kijk en duidelijke visie komen goed van pas om onze klanten betrouwbaar te adviseren.

· Op elk moment ga je integer, tactvol en klantgericht te werk zonder de doelstellingen of prioriteiten uit het oog te verliezen.

· Jouw leergierigheid en zin voor initiatief drijven je verder om continu op zoek te gaan naar verbetering, optimalisatie en groei, zowel op persoonlijk als zakelijk vlak.

· Als gedreven peoplemanager beschik je over de juiste sociale en organisationale skills om een team te motiveren.

Wat bieden wij je in ruil?

· Je komt terecht in een dynamische en inspirerende werkomgeving waar je zelf een eigen invulling kan geven aan een veelzijdig takenpakket.

· Wij bieden je de ondersteuning en begeleiding die nodig is om door te groeien en eventueel vennoot van onze organisatie te worden.

· Ook accountants met een eigen klantenportefeuille zijn welkom: samen zoeken we naar een duurzame samenwerkingsoplossing.

· Je inzet wordt beloond met een aantrekkelijk salarispakket inclusief extralegale voordelen.

Waar wacht je nog op?

Aarzel niet en solliciteer! Mail je motivatiebrief en cv naar fjanssens@anthonissen.com

___________________________________________________

REF : VD 050718 -A-

Put jij er voldoening uit om voor klanten tijd en geld te besparen?

Vind jij teamwerk, vertrouwen en kwaliteit net zo belangrijk als wij?

En wil je zelf de architect zijn van je toekomst in een snel groeiende organisatie?

Groep Anthonissen is véél meer dan een boekhoudkantoor, maar een totaaladviseur die KMO’s van dichtbij helpt om hun zaak uit te bouwen. Al meer dan 3000 klanten doen in alle vertrouwen een beroep op onze uitzonderlijke dienstverlening als ze belangrijke beslissingen nemen op vlak van boekhouding, personeelszaken, IT-services, enz. Hiervoor staat een gedreven team van circa 110 medewerkers en vennoten paraat, verspreid over 15 regionale kantoren. Zij werken constructief samen in een positieve sfeer waar open communicatie, zin voor initiatief en menselijke aandacht uiterst belangrijk zijn. Alleen zo kunnen zij het beste van zichzelf geven en doorgroeien tot topadviseurs die zich goed in hun vel voelen.

Voor de uitbouw van ons boekhoudkantoor in Gent verwelkomen wij een (m/v):

AMBITIEUZE DOSSIERBEHEERDER

Dit wordt jouw uitdaging:

· Je wordt het gezicht van Groep Anthonissen en benadert klanten proactief om hen deskundige begeleiding voor te stellen op financieel, fiscaal en sociaal vlak.

· Van a tot z sta je zelfstandig en flexibel in voor het nauwgezette beheer van je regionale klantenportefeuille.

· Je doet de kwartaal- en jaarafsluitingen en garandeert de correcte verwerking van BTW-aangiftes.

· Als coach stuur je een team van boekhouders en/of junior dossierbeheerders aan om proactief steeds de beste oplossingen te verschaffen aan onze klanten.

Wat verwachten wij van jou?

· Je hebt minstens een bachelordiploma in accountancy/fiscaliteit, kan een attest van BIBF of IAB voorleggen en hebt een 5-tal jaar relevante werkervaring.

· Uitgebreide kennis van boekhouden, BTW-wetgeving, personenbelasting en vennootschapsbelasting is een must.

· Je probleemoplossende vermogen, analytische kijk en duidelijke visie komen goed van pas om onze klanten betrouwbaar te adviseren.

· Op elk moment ga je integer, tactvol en klantgericht te werk zonder de doelstellingen of prioriteiten uit het oog te verliezen.

· Jouw leergierigheid en zin voor initiatief drijven je verder om continu op zoek te gaan naar verbetering, optimalisatie en groei, zowel op persoonlijk als zakelijk vlak.

· Als gedreven peoplemanager beschik je over de juiste sociale en organisationale skills om een team te motiveren.

Wat bieden wij je in ruil?

· Je komt terecht in een dynamische en inspirerende werkomgeving waar je zelf een eigen invulling kan geven aan een veelzijdig takenpakket.

· Wij bieden je de ondersteuning en begeleiding die nodig is om door te groeien en eventueel vennoot van onze organisatie te worden.

· Ook accountants met een eigen klantenportefeuille zijn welkom: samen zoeken we naar een duurzame samenwerkingsoplossing.

· Je inzet wordt beloond met een aantrekkelijk salarispakket inclusief extralegale voordelen.

Waar wacht je nog op?

Aarzel niet en solliciteer! Mail je motivatiebrief en cv naar fjanssens@anthonissen.com

_____________________________________________

REF : VD 050718 -B-

Put jij er voldoening uit om voor klanten tijd en geld te besparen?

Vind jij teamwerk, vertrouwen en kwaliteit net zo belangrijk als wij?

En wil je zelf de architect zijn van je toekomst in een snel groeiende organisatie?

Groep Anthonissen is véél meer dan een boekhoudkantoor, maar een totaaladviseur die KMO’s van dichtbij helpt om hun zaak uit te bouwen. Al meer dan 3000 klanten doen in alle vertrouwen een beroep op onze uitzonderlijke dienstverlening als ze belangrijke beslissingen nemen op vlak van boekhouding, personeelszaken, IT-services, enz. Hiervoor staat een gedreven team van circa 110 medewerkers en vennoten paraat, verspreid over 15 regionale kantoren. Zij werken constructief samen in een positieve sfeer waar open communicatie, zin voor initiatief en menselijke aandacht uiterst belangrijk zijn. Alleen zo kunnen zij het beste van zichzelf geven en doorgroeien tot topadviseurs die zich goed in hun vel voelen.

Voor de uitbouw van ons boekhoudkantoor in Melsbroek verwelkomen wij een (m/v):

DOSSIERBEHEERDER

Dit wordt jouw uitdaging:

· Je wordt het gezicht van Groep Anthonissen en benadert klanten proactief om hen deskundige begeleiding voor te stellen op financieel, fiscaal en sociaal vlak.

· Van a tot z sta je zelfstandig en flexibel in voor het nauwgezette beheer van je regionale klantenportefeuille.

· Je doet de kwartaal- en jaarafsluitingen en garandeert de correcte verwerking van BTW-aangiftes.

· Als coach stuur je een team van boekhouders en/of junior dossierbeheerders aan om proactief steeds de beste oplossingen te verschaffen aan onze klanten.

Wat verwachten wij van jou?

· Je hebt minstens een bachelordiploma in accountancy/fiscaliteit, kan een attest van BIBF of IAB voorleggen en hebt een 5-tal jaar relevante werkervaring.

· Uitgebreide kennis van boekhouden, BTW-wetgeving, personenbelasting en vennootschapsbelasting is een must.

· Je probleemoplossende vermogen, analytische kijk en duidelijke visie komen goed van pas om onze klanten betrouwbaar te adviseren.

· Op elk moment ga je integer, tactvol en klantgericht te werk zonder de doelstellingen of prioriteiten uit het oog te verliezen.

· Jouw leergierigheid en zin voor initiatief drijven je verder om continu op zoek te gaan naar verbetering, optimalisatie en groei, zowel op persoonlijk als zakelijk vlak.

· Als gedreven peoplemanager beschik je over de juiste sociale en organisationale skills om een team te motiveren.

Wat bieden wij je in ruil?

· Je komt terecht in een dynamische en inspirerende werkomgeving waar je zelf een eigen invulling kan geven aan een veelzijdig takenpakket.

· Wij bieden je de ondersteuning en begeleiding die nodig is om door te groeien en eventueel vennoot van onze organisatie te worden.

· Ook accountants met een eigen klantenportefeuille zijn welkom: samen zoeken we naar een duurzame samenwerkingsoplossing.

· Je inzet wordt beloond met een aantrekkelijk salarispakket inclusief extralegale voordelen.

Waar wacht je nog op?

Aarzel niet en solliciteer! Mail je motivatiebrief en cv naar fjanssens@anthonissen.com

_________________________________________

REF : VD 050718 -C-

Put jij er voldoening uit om klanten (pro)actief de allerbeste service te bieden?

Vind jij teamwerk, vertrouwen en kwaliteit net zo belangrijk als wij?

En wil je zelf je carrière kunnen uitstippelen in een snel groeiende organisatie?

Groep Anthonissen is véél meer dan een boekhoudkantoor, maar een totaaladviseur die KMO’s van dichtbij helpt om hun zaak uit te bouwen. Al meer dan 3000 klanten doen in alle vertrouwen een beroep op onze uitzonderlijke dienstverlening als ze belangrijke beslissingen nemen op vlak van boekhouding, personeelszaken, IT-services, enz. Hiervoor staat een gedreven team van circa 110 medewerkers en vennoten paraat, verspreid over 15 regionale kantoren. Zij werken constructief samen in een positieve sfeer waar open communicatie, zin voor initiatief en menselijke aandacht uiterst belangrijk zijn. Alleen zo kunnen zij het beste van zichzelf geven en doorgroeien tot topadviseurs die zich goed in hun vel voelen.

Voor de uitbouw van onze beide boekhoudkantoren in Melsbroek en Willebroek verwelkomen wij één (m/v):

JUNIOR BOEKHOUDER

Dit wordt jouw uitdaging:

· Je staat in voor het inboeken van aankoop- en verkoopfacturen, de voorbereiding van maand- en kwartaalafsluitingen, assistentie bij Btw-aangiftes, enz.

· Je verzorgt de verwerking van documenten op digitale platformen

· De tijdige en nauwgezette verwerking van gegevens - volgens de overeengekomen flow met de dossierbeheerders en kantoorleiders - is bij jou in deskundige handen.

· Je neemt regelmatig contact op met klanten om vragen te beantwoorden, ontbrekende gegevens op te vragen en anticipeert servicegericht op hun noden.

· Je verzorgt administratieve ondersteuning bij alle financiële, fiscale en sociale kwesties.

Wat verwachten wij van jou?

· Je hebt minstens een bachelorsdiploma in accountancy/fiscaliteit en kan een eerste relevante werkervaring voorleggen.

· Doordrongen kennis van boekhouden en BTW wetgeving is een must. Basiskennis van personen- en vennootschapsbelasting is meegenomen.

· Je bent in staat nauwkeurig en zelfstandig georganiseerd te werken

· Je logische denkvermogen en analytische kijk komen goed van pas om snel inzicht te verwerven in de werking van diverse softwarepakketten.

· Je bent betrouwbaar, klantgericht met zin voor permanente verbetering en gelooft in teamwerk met collega’s om deadlines te behalen

· Jouw leergierigheid en zin voor initiatief drijven je verder om continu op zoek te gaan naar verbetering en groei, zowel op persoonlijk als professioneel vlak.

· Je bent sociaal in de omgang en stelt je flexibel op in functie van je uitgebreide takenpakket.

Wat bieden wij je in ruil?

· Je komt terecht in een dynamische en inspirerende werkomgeving waar je een uitdagende job kan uitoefenen.

· Wij helpen je talent te ontwikkelen via constante bijscholing (interne opleidingen en ondersteuning bij stage BIBF of IAB) en bieden je diverse doorgroeikansen, eventueel op een dag zelfs als vennoot.

· Je inzet wordt beloond met een aantrekkelijk salarispakket inclusief extralegale voordelen.

Waar wacht je nog op?

Aarzel niet en solliciteer! Mail je cv naar fjanssens@anthonissen.com

____________________________________

REF : VD 050718- D -

Put jij er voldoening uit om klanten (pro)actief de allerbeste service te bieden?

Vind jij teamwerk, vertrouwen en kwaliteit net zo belangrijk als wij?

En wil je zelf je carrière kunnen uitstippelen in een snel groeiende organisatie?

Groep Anthonissen is véél meer dan een boekhoudkantoor, maar een totaaladviseur die KMO’s van dichtbij helpt om hun zaak uit te bouwen. Al meer dan 3000 klanten doen in alle vertrouwen een beroep op onze uitzonderlijke dienstverlening als ze belangrijke beslissingen nemen op vlak van boekhouding, personeelszaken, IT-services, enz. Hiervoor staat een gedreven team van circa 110 medewerkers en vennoten paraat, verspreid over 15 regionale kantoren. Zij werken constructief samen in een positieve sfeer waar open communicatie, zin voor initiatief en menselijke aandacht uiterst belangrijk zijn. Alleen zo kunnen zij het beste van zichzelf geven en doorgroeien tot topadviseurs die zich goed in hun vel voelen.

Voor de uitbouw van ons boekhoudkantoor in Melsbroek verwelkomen wij een (m/v):

SENIOR BOEKHOUDER

Dit wordt jouw uitdaging:

· Je staat in voor de inboeking van aankoop- en verkoopfacturen, de voorbereiding van maand- en kwartaalafsluitingen, assistentie bij BTW-aangiftes, enz.

· De tijdige en nauwgezette verwerking van gegevens - volgens de overeengekomen flow met de dossierbeheerders en kantoorleiders - is bij jou in deskundige handen.

· Je neemt regelmatig contact op met klanten om vragen te beantwoorden, ontbrekende gegevens op te vragen en anticipeert servicegericht op hun noden.

· Je verzorgt administratieve ondersteuning bij alle financiële, fiscale en sociale kwesties.

Wat verwachten wij van jou?

· Je hebt minstens een bachelordiploma in accountancy/fiscaliteit en kan een eerste relevante werkervaring voorleggen.

· Uitstekende kennis van boekhouden en BTW-wetgeving is een must. Basiskennis van personen- en vennootschapsbelasting is meegenomen.

· Je logische denkvermogen en analytische kijk komen goed van pas om snel inzicht te verwerven in de werking van diverse softwarepakketten.

· Op elk moment ga je integer, tactvol en foutloos te werk.

· Jouw leergierigheid en zin voor initiatief drijven je verder om continu op zoek te gaan naar verbetering en groei, zowel op persoonlijk als professioneel vlak.

· Je bent sociaal in de omgang en stelt je flexibel op in functie van je uitgebreide takenpakket.

Wat bieden wij je in ruil?

· Je komt terecht in een dynamische en inspirerende werkomgeving waar je een uitdagende job kan uitoefenen.

· Wij helpen je talent te ontwikkelen via constante bijscholing (interne opleidingen en ondersteuning bij stage BIBF of IAB) en bieden je diverse doorgroeikansen, eventueel zelfs als vennoot.

· Je inzet wordt beloond met een aantrekkelijk salarispakket inclusief extralegale voordelen.

Waar wacht je nog op?

Aarzel niet en solliciteer! Mail je cv naar fjanssens@anthonissen.com

_________________________________________

REF : VD050718 - E -

Put jij er voldoening uit om klanten (pro)actief de allerbeste service te bieden?

Vind jij teamwerk, vertrouwen en kwaliteit net zo belangrijk als wij?

En wil je zelf je carrière kunnen uitstippelen in een snel groeiende organisatie?

Groep Anthonissen is véél meer dan een boekhoudkantoor, maar een totaaladviseur die KMO’s van dichtbij helpt om hun zaak uit te bouwen. Al meer dan 3000 klanten doen in alle vertrouwen een beroep op onze uitzonderlijke dienstverlening als ze belangrijke beslissingen nemen op vlak van boekhouding, personeelszaken, IT-services, enz. Hiervoor staat een gedreven team van circa 110 medewerkers en vennoten paraat, verspreid over 15 regionale kantoren. Zij werken constructief samen in een positieve sfeer waar open communicatie, zin voor initiatief en menselijke aandacht uiterst belangrijk zijn. Alleen zo kunnen zij het beste van zichzelf geven en doorgroeien tot topadviseurs die zich goed in hun vel voelen.

Voor de uitbouw van ons boekhoudkantoor in Merksem verwelkomen wij één (m/v):

JUNIOR BOEKHOUDER

Dit wordt jouw uitdaging:

· Je staat in voor het inboeken van aankoop- en verkoopfacturen, de voorbereiding van maand- en kwartaalafsluitingen, assistentie bij Btw-aangiftes, enz.

· Je verzorgt de verwerking van documenten op digitale platformen

· De tijdige en nauwgezette verwerking van gegevens - volgens de overeengekomen flow met de dossierbeheerders en kantoorleiders - is bij jou in deskundige handen.

· Je neemt regelmatig contact op met klanten om vragen te beantwoorden, ontbrekende gegevens op te vragen en anticipeert servicegericht op hun noden.

· Je verzorgt administratieve ondersteuning bij alle financiële, fiscale en sociale kwesties.

Wat verwachten wij van jou?

· Je hebt minstens een bachelorsdiploma in accountancy/fiscaliteit en kan een eerste relevante werkervaring voorleggen.

· Doordrongen kennis van boekhouden en BTW wetgeving is een must. Basiskennis van personen- en vennootschapsbelasting is meegenomen.

· Je bent in staat nauwkeurig en zelfstandig georganiseerd te werken

· Je logische denkvermogen en analytische kijk komen goed van pas om snel inzicht te verwerven in de werking van diverse softwarepakketten.

· Je bent betrouwbaar, klantgericht met zin voor permanente verbetering en gelooft in teamwerk met collega’s om deadlines te behalen

· Jouw leergierigheid en zin voor initiatief drijven je verder om continu op zoek te gaan naar verbetering en groei, zowel op persoonlijk als professioneel vlak.

· Je bent sociaal in de omgang en stelt je flexibel op in functie van je uitgebreide takenpakket.

Wat bieden wij je in ruil?

· Je komt terecht in een dynamische en inspirerende werkomgeving waar je een uitdagende job kan uitoefenen.

· Wij helpen je talent te ontwikkelen via constante bijscholing (interne opleidingen en ondersteuning bij stage BIBF of IAB) en bieden je diverse doorgroeikansen, eventueel op een dag zelfs als vennoot.

· Je inzet wordt beloond met een aantrekkelijk salarispakket inclusief extralegale voordelen.

Waar wacht je nog op?

Aarzel niet en solliciteer! Mail je cv naar fjanssens@anthonissen.com

_________________________________________________

REF : VD 050718 - F -

Put jij er voldoening uit om voor klanten tijd en geld te besparen?

Vind jij teamwerk, vertrouwen en kwaliteit net zo belangrijk als wij?

En wil je zelf de architect zijn van je toekomst in een snel groeiende organisatie?

Groep Anthonissen is véél meer dan een boekhoudkantoor, maar een totaaladviseur die KMO’s van dichtbij helpt om hun zaak uit te bouwen. Al meer dan 3000 klanten doen in alle vertrouwen een beroep op onze uitzonderlijke dienstverlening als ze belangrijke beslissingen nemen op vlak van boekhouding, personeelszaken, IT-services, enz. Hiervoor staat een gedreven team van circa 110 medewerkers en vennoten paraat, verspreid over 15 regionale kantoren. Zij werken constructief samen in een positieve sfeer waar open communicatie, zin voor initiatief en menselijke aandacht uiterst belangrijk zijn. Alleen zo kunnen zij het beste van zichzelf geven en doorgroeien tot topadviseurs die zich goed in hun vel voelen.

Voor de uitbouw van ons boekhoudkantoor in Lier verwelkomen wij een (m/v):

AMBITIEUZE JUNIOR DOSSIERBEHEERDER

Dit wordt jouw uitdaging:

· Je staat in voor de voorbereiding en de opvolging van een portefeuille klantendossiers onder toezicht van de senior dossierbeheerder

· Je bent oa. Verantwoordelijk voor het opmaken van belastingaangiftes, zowel personen- als vennootschapsbelasting

· Je bereidt de kwartaalafwerking van de dossiers voor

· Je neemt regelmatig contact op met je klanten om vragen te beantwoorden, ontbrekende gegevens op te vragen en anticipeert op de noden van de klant

· Je werkt nauw samen met je collega’s om steeds pro actief de beste oplossingen te voorzien voor onze klanten

Wat verwachten wij van jou?

· Je bent minstens in het bezit van een Bachelor diploma Accountancy-Fiscaliteit en hebt reeds minstens een 2 tot 5-tal jaren relevante werkervaring opgebouwd in een boekhoud-/ of accountantskantoor.

· Je beschikt over een goede kennis van boekhouden en BTW wetgeving. Een basiskennis van personenbelasting en vennootschapsbelasting is een pluspunt.

· Het spreekt voor zich in de functie dat je foutloos moet kunnen werken.

· Het is belangrijk dat je van nature analytisch, integer en tactvol bent.

· Je hebt een logisch denkvermogen dat maakt dat je snel inzicht hebt in werking van verschillende softwarepakketten

· Je bent klantgericht en sociaalvaardig met zin voor permanente verbetering en adviseert je klanten hierin proactief.

Wat bieden wij je in ruil?

· Je komt terecht in een dynamische en inspirerende werkomgeving waar je zelf een eigen invulling kan geven aan een veelzijdig takenpakket.

· Wij bieden je de ondersteuning en begeleiding die nodig is om door te groeien en eventueel vennoot van onze organisatie te worden.

· Je inzet wordt beloond met een aantrekkelijk salarispakket inclusief extralegale voordelen.

Waar wacht je nog op?

Aarzel niet en solliciteer! Mail je motivatiebrief en cv naar fjanssens@anthonissen.com

___________________________________________________

REF VD 050718 - G -

Put jij er voldoening uit om klanten (pro)actief de allerbeste service te bieden?

Vind jij teamwerk, vertrouwen en kwaliteit net zo belangrijk als wij?

En wil je zelf je carrière kunnen uitstippelen in een snel groeiende organisatie?

Groep Anthonissen is véél meer dan een boekhoudkantoor, maar een totaaladviseur die KMO’s van dichtbij helpt om hun zaak uit te bouwen. Al meer dan 3000 klanten doen in alle vertrouwen een beroep op onze uitzonderlijke dienstverlening als ze belangrijke beslissingen nemen op vlak van boekhouding, personeelszaken, IT-services, enz. Hiervoor staat een gedreven team van circa 110 medewerkers en vennoten paraat, verspreid over 15 regionale kantoren. Zij werken constructief samen in een positieve sfeer waar open communicatie, zin voor initiatief en menselijke aandacht uiterst belangrijk zijn. Alleen zo kunnen zij het beste van zichzelf geven en doorgroeien tot topadviseurs die zich goed in hun vel voelen.

Voor de uitbouw van ons boekhoudkantoor in Geel verwelkomen wij één (m/v):

JUNIOR BOEKHOUDER

Dit wordt jouw uitdaging:

· Je staat in voor het inboeken van aankoop- en verkoopfacturen, de voorbereiding van maand- en kwartaalafsluitingen, assistentie bij Btw-aangiftes, enz.

· Je verzorgt de verwerking van documenten op digitale platformen

· De tijdige en nauwgezette verwerking van gegevens - volgens de overeengekomen flow met de dossierbeheerders en kantoorleiders - is bij jou in deskundige handen.

· Je neemt regelmatig contact op met klanten om vragen te beantwoorden, ontbrekende gegevens op te vragen en anticipeert servicegericht op hun noden.

· Je verzorgt administratieve ondersteuning bij alle financiële, fiscale en sociale kwesties.

Wat verwachten wij van jou?

· Je hebt minstens een bachelorsdiploma in accountancy/fiscaliteit

· Doordrongen kennis van boekhouden en BTW wetgeving is een must. Basiskennis van personen- en vennootschapsbelasting is meegenomen.

· Je bent in staat nauwkeurig en zelfstandig georganiseerd te werken

· Je logische denkvermogen en analytische kijk komen goed van pas om snel inzicht te verwerven in de werking van diverse softwarepakketten.

· Je bent betrouwbaar, klantgericht met zin voor permanente verbetering en gelooft in teamwerk met collega’s om deadlines te behalen

· Jouw leergierigheid en zin voor initiatief drijven je verder om continu op zoek te gaan naar verbetering en groei, zowel op persoonlijk als professioneel vlak.

· Je bent sociaal in de omgang en stelt je flexibel op in functie van je uitgebreide takenpakket.

Wat bieden wij je in ruil?

· Je komt terecht in een dynamische en inspirerende werkomgeving waar je een uitdagende job kan uitoefenen.

· Wij helpen je talent te ontwikkelen via constante bijscholing (interne opleidingen en ondersteuning bij stage BIBF of IAB) en bieden je diverse doorgroeikansen, eventueel op een dag zelfs als vennoot.

· Je inzet wordt beloond met een aantrekkelijk salarispakket inclusief extralegale voordelen.

Waar wacht je nog op?

Aarzel niet en solliciteer! Mail je cv naar fjanssens@anthonissen.com


Laatst gewijzigd op 05/07/2018 11:23:14